Agenda
← Altres actesAssaig obert de la Cia. Atzucac
Noves espiritualitats per a persones atees
Companyia transdisciplinària que aborda el seu segon muntatge després d'haver debutat amb la peça Entre polièster (2022). Aprofiten la fragilitat efímera de l'espai teatral per reivindicar la incoherència de les quotidianitats humanes.
Noves espiritualitats per a persones atees. Ens declarem ateus o agnòstics i a continuació venerem futbolistes i estrelles mediàtiques com si fossin divinitats. Quines formes adopta l'espiritualitat i la ritualitat en la societat globalitzada i del lliure mercat? Un espectacle teatral transdisciplinari per descobrir-ho.
Paraules clau: humor, noves creences, teatre de text, diàleg amb el públic, participació
............................................
Els Assajos Oberts formen part del procés de creació de les peces seleccionades dins el programa Suport a la Creació de FiraTàrrega i, generalment, reflecteixen un estadi previ (o fins i tot inicial) de la versió definitiva de l'espectacle. L'assaig amb públic serveix a la companyia per "provar" la peça i compartir impressions amb els espectadors.
Informació relacionada
- Data
- 4 de de maig de 2023
- Hora
- 19:00
- Lloc
Pl. dels Àlbers. Tàrrega
- Preu
- Gratuït
- Organitza
FiraTàrrega
Per a tots els públics