FiraTàrrega. Teatre al carrer

Actualitat de la fira

Notícies

← Altres notícies

Dimecres, 29 de de juliol de 2015

Quinze empreses es comprometen amb el territori i la cultura en el Club dels Mecenes 2015 de FiraTàrrega

La formula de col.laboració , creada fa 13 anys, proposa sinergies entre les empreses privades i FiraTàrrega

Tàrrega, 29 de juliol de 2015 -FiraTàrrega, com en les passades 13 edicions anteriors,  obre una plataforma de mecenatge per tal que les empreses del territori s'uneixin al projecte cultural targarí i hi donin suport i recolzament des del territori.

Així, any rere any, la suma de sinergies de les empreses privades en la implicació al desenvolupament d'aquelles activitats culturals que formen part del patrimoni de tota la comunitat es torna cada cop més important. Enguany, el Club dels Mecenes de FiraTàrrega el formen un total de 15 empreses la qual cosa certifica la bona salut d'aquesta iniciativa.

Aquest 2015 la fira d'arts de carrer compta amb el mecenatge de Banc Sabadell, Foment Targarí, Diari Segre, ALSA, Consorci Per a la Gestió dels Residus Urbans de L'Urgell, Borges, Semat Comunicacions, Red Vip's, Sucesores de Falip Navarro, Sorea, Distribuidora Germans Bosch, Tallers Celestí Farré, 9 MAG, Manufacturas Vall Benaiges i Auto Nayox. 

Aquest 29 de juliol s'ha presentat oficialment el Club dels Mecenes a l'Espai d'Art Mayoral de Verdú on hi ha l'exposició permanent Miró a Taula, amb la presència de la presidenta del Consell d'Administració de FiraTàrrega, Rosa Maria Perelló, les empreses que formen part del Club i diversos representants institucionals del territori. Enguany també ha assistit a la trobada la Vicepresidenta primera del CoNCA, Gemma Sendra, que ha presentat el Decàleg per al Foment del Mecenatge i el Patrocini Cultural, un estudi realitzat aquest 2015 per la institució que representa.

La raó d'aquest Club és que les empreses que en formen part adquireixin un paquet d'entrades d'espectacles de la Fira a un preu especial de col·laboració. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d'implicació al territori que les acull. La Fira, per la seva banda, ofereix a les empreses una sèrie d'avantatges en l'àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web (www.firatarrega.com).

FiraTàrrega segueix donant impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d'arribar a un ventall ampli d'empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb el qual aquest Club va néixer l'any 2002, que no és altre que implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega per acostar empresa, ciutat i Fira.

Cerca al web

×