FiraTàrrega. Teatre al carrer

Actualitat de la fira

Notícies

← Altres notícies

Dijous, 1 de d’agost de 2013

FiraTàrrega presenta el Club dels Mecenes 2013

Setze empreses es comprometen amb el territori i la cultura donant el seu suport a la Fira

FiraTàrrega obre anualment una plataforma de mecenatge per tal que les empreses del territori s'uneixin al projecte cultural de FiraTàrrega i hi donin suport. És important i destacable la suma de sinergies de les empreses privades en la implicació al desenvolupament d'aquelles activitats culturals que formen part del patrimoni de tota la comunitat. Així, un total de 16 empreses s'han unit aquest any 2013 al Club dels Mecenes de FiraTàrrega; la qual cosa certifica la bona salut d'aquesta iniciativa que va néixer ara fa 11 anys.

Ahir dimecres va tenir lloc al Museu Comarcal de l'Urgell la presentació de la programació de FiraTàrrega 2013 als mecenes, presentació que va comptar amb la presència de l'alcaldessa de la ciutat, Rosa Maria Perelló, i diversos representants empresarials i institucionals del territori i que va anar a càrrec del director artístic de la Fira, Jordi Duran.

Enguany FiraTàrrega compta amb el mecenatge de Foment Targarí, Diari Segre, ALSA, Consorci Per a la Gestió dels Residus Urbans de L'Urgell, Borges, Red Vip's S.L., Manufacturas Vall Benaiges, Sorea S.A., Distribuïdora Bosch Hnos., Sucesores de Falip Navarro, Celestí Farré, S.L. (Peugeot), 9 MAG, Pedrós Advocats, Olis La Rambla, Sereva-Jympa i Plusfresc.

Com cada any, la idea bàsica del Club és que les empreses que en formen part adquireixin un paquet d'entrades d'espectacles de la Fira a un preu especial de col·laboració. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d'implicació al territori que les acull. A les empreses que integren el Club, la Fira, per la seva banda, els ofereix una sèrie d'avantatges en l'àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web (www.firatarrega.com).

Les empreses participants poden desenvolupar accions de relacions públiques aprofitant l'oportunitat única de tenir a Tàrrega una de les principals fires de les arts escèniques internacionals. En aquest sentit, les empreses poden utilitzar les entrades per obsequiar-les als seus clients, proveïdors, treballadors, col·laboradors, etc. 

Així, FiraTàrrega segueix donant impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d'arribar a un ventall ampli d'empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb el qual aquest Club va néixer l'any 2002, que no és altre que implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega per acostar empresa, ciutat i Fira.

Presentació del programa FiraTàrrega als mecenes, Museu Comarcal de l'Urgell

Cerca al web

×