Notícies
← Altres notíciesDimarts, 26 de de juliol de 2022
23 empreses es comprometen amb el territori i la cultura en el Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2022
► Des de fa 20 anys, el Club dels Mecenes crea sinergies entre el món empresarial i FiraTàrrega.
► Una iniciativa que té com a objectiu aglutinar a l'entorn de FiraTàrrega empreses i entitats que volen contribuir al desenvolupament del certamen.
Tàrrega, 26 de juliol de 2022. Impulsat fa 20 anys, el Club dels Mecenes de FiraTàrrega el formen avui 23 empreses de dimensions i sectors diversos que donen recolzament a l'esdeveniment. Divendres 22 de juliol es va celebrar el sopar del Club dels Mecenes a La Cava de Tàrrega amb l'assitència de diversos mecenes convidats. Les seves aportacions són un puntal important per a la sostenibilitat i dinamisme del certamen anual, un mercat estratègic de les arts escèniques a Catalunya referent tant a escala nacional com internacional. Cultura, territori, empresa és el trípode que sosté la base del programa de mecenatge de FiraTàrrega. L'objectiu, apostar per una cultura que abraça el territori, manté una mirada internacional i recolza l'exhibició i el mercat de les arts escèniques i de carrer.
Un total de 23 empreses formen part del Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2022: Servisimó, Borges International Group, ALSA, Foment Tàrrega, Ondara Logística, Semat OSD, Agbar, Torrons Vicens, Ros Roca, Sucesores de Falip Navarro, Auto Nayox, Cotècnica, Culinarium, Banc Sabadell, Cambra de Comerç de Tàrrega, Celler Carviresa, Restaurant La Cava, Jaudol S.L, Cartaes, Grup Consist, AT Giribets 2000, Cal Canela, Segre.
El Club dels Mecenes té com a horitzó implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega i acostar empresa, ciutat i Fira. Així, el Club dels Mecenes ofereix un espai a totes aquelles empreses amb sensibilitat cultural, entusiasme per les arts escèniques i les arts de carrer i un vincle estret amb el territori, la possibilitat de teixir una col·laboració público-privada i treballar conjuntament per posicionar tant la ciutat de Tàrrega com l'esdeveniment.