Notícies
← Altres notíciesDimecres, 3 de de setembre de 2014
Set vivències de FiraTàrrega a les xarxes socials
Les #FiraTàrrega Voices són set persones amb criteri cultural i amb perfils actius a les xarxes que oferiran la seva visió dels espectacles i l'ambient a Tàrrega
Tàrrega, 3 de setembre de 2014. FiraTàrrega ha convidat una sèrie d'ambaixadors culturals que donaran la seva visió de la fira a les xarxes. A través de Twitter, Instagram, Facebook i blogs, les #FiraTàrrega Voices seran els encarregats de retransmetre experiències, vivències, recomanacions i mirades de la Fira a través de les xarxes socials.
Els perfils escollits tenen una relació estreta amb la cultura, i són persones dinàmiques a les xarxes. Entre ells, s'hi troben Leti Rodríguez, responsable del màrqueting de les xarxes socials de Moritz, i Clara Narvión, periodista de TimeOut Barcelona. La Fira comptarà amb la col·laboració de dos periodistes més, tots ells especialitzats en arts escèniques: Maite Guisado, de TVE, i Manuel Pérez, director d'Entreacte, coordinador del portal recomana.cat i autor al blog Retaule de les Meravelles.
També hi haurà representació targarina, amb Jaume Ramon, periodista d'esports de Catalunya Ràdio i membre de l'associació local AGRAT de Tàrrega per un costat; i per altra banda el periodista Josep Maria Ganyet, etnògraf cultural, professor de Comunicació Audiovisual a la Universitat Pompeu Fabra i empresari a Mortensen.
La setena de les veus de Tàrrega serà internacional: Isabel Brummer, d'Holanda, és coordinadora d'un projecte amb 15 estudiants de l'Escola de Comunicació & Media d'INHolland, Universitat de Ciències Aplicades de La Haia. El grup en pes transmetrà les seves impressions a través del compte de Twitter @INHonthespot.
Les # FiraTàrrega voices
Clara Narvion. Periodista i addicta al teatre, la música i qualsevol sarau que passi a la Barcelona. Forma part de l'equip de Time Out Barcelona, on afirma passar feliçment les hores.
TW|IG @claranarvion
Isabel Brummer. Coordinadora d'un projecte amb 15 estudiants de l'Escola de Comunicació & Media d'INHolland, Universitat de Ciències Aplicades de La Haia (NL) que té l'objectiu de promocionar FiraTàrrega a les xarxes socials. Volen ser els ulls i les orelles dels internautes europeus interessats en les arts escèniques.
TW| @INHonthespot
Jaume Ramon. Targarí, periodista i amant de les xarxes socials. Treballa a @LaTdP i forma part part d'@AgratTarrega, entitat que ha revolucionat la ciutat i la ciutadania. Es declara fan de @FiraTarrega des dels 0 anys.
TW|IG @jaumeramon6
FB| facebook.com/jaume.ramon
Josep M. Ganyet. Etnògraf digital, professor de Comunicació Audiovisual a la UPF i empresari a Mortensen. Col·labora en ràdio i televisió i és agitador en mitjans socials.
TW|IG @ganyet
Leti Rodríguez. Letibop, SMM a Moritz. Es declara apassionada de la música, la lectura, l'art, la fotografia i tot el que tingui relació amb la cultura i la diversió.
TW|IG @letibop
FB| facebook.com/leti.rodriguez
Maite Guisado
Especialista en arts escèniques a TVE, i incondicional de la fira. Difusora.
Manuel Pérez
Periodista. Director del digital @Entreacte_ i coordinador d @Recomana_, entre d'altres. També escriu al blog Retaule de Meravelles.
TW|IG @ManelPiM
http://retauledemeravelles.blogspot.com