FiraTàrrega. Teatre al carrer

Actualitat de la fira

Notícies

← Altres notícies

Divendres, 26 de de setembre de 2014

Les campanyes de recollida d'aliments impulsades per FiraTàrrega i Moritz recullen més de 3.000 kg de productes

Tàrrega, 26 de setembre de 2014. Avui s'han fet públics els resultats de les dues campanyes realitzades aquest estiu: Dóna la Talla de la cervesera Moritziniciada a principis d'agost; i la iniciativa de FiraTàrrega que per segon any consecutiu destina el 5% de la recaptació de taquilles a l'adquisició d'aliments i productes per a les famílies més necessitades del municipi. Els beneficis de les dues campanyes s'han destinat al Magatzem d'Aliments Solidaris de Tàrrega, gestionat conjuntament pel consistori i els Serveis Socials d'Atenció Primària (SSAP) amb distribució per part de Creu Roja Urgell.

La campanya Dóna la talla, una iniciativa de Moritz que reafirma la implicació de la cervesera per invertir en fons socials, animava el públic a col·laborar amb el Banc d'Aliments aportant tres quilos d'aliments i tres xapes de la cervesa canvi d'una samarreta. La campanya es va tancar amb un total de 2500 quilos d'aliments recollits. La majoria dels participants van aportar més menjar del que tocava per aconseguir una samarreta, fent que la mitjana superés els 6 kg aportats per persona.

Per altra banda, per segon any consecutiu FiraTàrrega ha destinat el 5% de la recaptació de taquilla dels seus espectacles de pagament a l'adquisició de productes per al Magatzem d'Aliments Solidaris del municipi. Un total de 508 kg de menjar han estat cedits pel certamen internacional d'arts escèniques per donar suport a les famílies que pateixen una situació econòmica més precària. Amb aquest import s'han adquirit diversos lots de productes com oli, llet, detergents i verdures i peix en conserva, els més escassos que aporten els excedents de la Unió Europea i que són de primera necessitat. 

Cerca al web

×